BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 26, 2012

Demam..Demam...Demam... :-(

Ermmmmm hari ni sudah hari ketiga aku demam..Sebenarnya aku da mula rasa nak demam dari hari jumaat malam lagi..Tapi disebab kan aku nie jenis yang tak suka makan ubat..Aku kuat kan diri aku untuk pergi ke sekolah pada hari sabtu lepas...Untuk tahun nie baru 2 kali aku tak datang sekolah...Ermm aku tak datang pun bersebab bukannya aku sengaja tak datang sekolah...Bila lah demam aku nie nak baik..??Badan aku nie lak kejap panas kejap tak...Tekak aku nie dah mula rasa sakit2...hurmmmmmmm...Malas nya lah aku nak makan ubat....Dah lah pahit..Pas tu lak kena telan ubat demam tu 2biji....loya tekak aku dibuatnya...:-( ....Ermmmm pagi nie aku belum serapan lagi ubat pun aku tak makan lagi...Hobi aku memang suka lambat2 kan makan ubat....Dan disebab itu lah demam aku nie pun lambat baik....>_<

0 comments: